Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Formirovanie navykov beglogo chteniia

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Teacher Council: Experience, Research, Recommendations»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Teacher Council: Experience, Research, Recommendations»
Author:
Skachilova O. V. 1
Work direction:
Педагогика общеобразовательной школы
Rating:
Article accesses:
895
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOU "SOSh 21"
For citation:
Skachilova O. V. (2020). Formirovanie navykov beglogo chteniia. Teacher Council: Experience, Research, Recommendations, 54-55. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена проблеме развития беглого чтения у детей. Формирование выразительного чтения, эмоционального воспитания – вот залог беглого чтения.

References

  1. 1. Львов М.Р. Школа творческого мышления. – Тула: Родничок, 2003.
  2. 2. Светловская Н.Н. Методика обучения чтению: что это такое? // Начальная школа. – 2005. – №2.
  3. 3. Яшина Н.П. Учить детей трудно, но интересно // Начальная школа. – 2001. – №6.
  4. 4. Ижболдина Н.И. Работа по улучшению техники чтения в начальных классах [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://sarschool7.ru/socio_psychological_service/logoped.php?ELEMENT_ID=1228

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.