Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

SCRUM-doska kak sredstvo postroeniia individual'nogo plana podgotovki rebenka k sportivnym sorevnovaniiam

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Teacher Council: Experience, Research, Recommendations»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Teacher Council: Experience, Research, Recommendations»
Author:
Zagorodneva N. P. 1
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
1947
Published in:
eLibrary.ru
1 ANO DO "Planeta detstva "Lada" - D/S 140 "Zlatovlaska"
For citation:
Zagorodneva N. P. (2020). SCRUM-doska kak sredstvo postroeniia individual'nogo plana podgotovki rebenka k sportivnym sorevnovaniiam. Teacher Council: Experience, Research, Recommendations, 124-126. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлен опыт использования SCRUM-доски как средство построения индивидуального плана подготовки ребенка к спортивным соревнованиям.

References

  1. 1. Научите ребенка управлять своими делами по методу SCRUM [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://advance-club.ru/articles/nauchite-rebenka-upravlyat-svoimi-delami-po-metodu-scrum.html
  2. 2. Пархоменко С. Что такое SCRUM-доска и как она учит ребёнка управлять своими делами [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://mel.fm/blog/serge-parkhomenko/62534-chto-takoye-scrum-doska-i-kak-ona-uchit-rebenka-upravlyat-svoimi-delami

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.