Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Distantsionnoe obuchenie v usloviiakh pandemii

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Authors:
Petrov P. N. 1 , Litovskikh V. A. 1 , Tukova E. A. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
1046
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Ural State University of Railway Transport"
For citation:
Petrov P. N., Litovskikh V. A., & Tukova E. A. (2020). Distantsionnoe obuchenie v usloviiakh pandemii. Relevant lines of scientific research: theory and practice, 74-76. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматривается переход образовательной системы на дистанционный режим в условиях пандемии. Представлены плюсы и минусы вынужденного перехода с очного образования на дистанционное. Авторами приведены данные опроса об удовлетворенности системой дистанционного обучения среди нескольких студентов вузов Екатеринбурга.

References

  1. 1. Андреев А.А. Определимся в понятиях // Высш. образование в России. – 1998. – №4. – С. 44–48.
  2. 2. Блоховцова Г.Г. Перспективы развития дистанционного обучения / Г.Г. Блоховцова, Т.Л. Маликова, А.А. Симоненко // Новая наука: стратегия и векторы развития. – 2016. – №118-3. – С. 89–92.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.