Marketing Mix of Construction Services
Proceeding
DOI: 10.21661/r-541478
Open Access


- Published in:
- International Scientific and Practical Conference «Science and education: future development»
- Authors:
- Ralyk D. V. 1 , Khrushchev V. I. 1
- Work direction:
- Экономика
- Rating:
- Article accesses:
- 1645
- Published in:
- eLibrary.ru
1 FSBEI of HE “Samara State University of Economics”
- APA
For citation:
Ralyk D. V., & Khrushchev V. I. (2020). Marketing Mix of Construction Services. Science and education: future development, 119-123. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-541478
- Full text
- Metrics
DOI: 10.21661/r-541478
Abstract
The article is devoted to the analysis of the features of marketing support for the commercial activities of an enterprise in the professional services market. The authors consider the key elements of the marketing mix for the design and installation of internal engineering networks using the example of BMT VSTM Сompany, revealing the specifics of the product, pricing policy, as well as promotion and marketing.
Keywords
References
- 1. Комаров А.С. Особенности и методы B2B маркетинга / А.С. Комаров // Экономика и управление в XXI веке: тенденции развития. – 2016. – №26 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://cyberleninka.ru/article/n/osobennosti-i-metody-b2b-marketinga (дата обращения: 10.06.2020).
- 2. Business analytics of supply chains in the digital economy / T.E. Evtodieva, D.V. Chernova, N.V. Ivanova, O.D. Protsenko // Advances in Intelligent Systems and Computing. – 2020. – Т. 908. Pp. 329–336 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://elibrary.ru/item.asp?id=39066802
- 3. Методика оценки удовлетворенности потребителей складских услуг на РЫНКЕ В2В / Н.И. Войткевич, Н.В. Иванова, Н.Ш. Сатдинов // Вестник Самарского государственного экономического университета. – 2019. – №9 (179). – С. 27–38.
- 4. Алфеева В.Р. Особенности деловых услуг как вида предпринимательской деятельности / В.Р. Алфеева // Актуальные аспекты развития современной науки: сборник научных статей Международной научной конференции / редкол.: С.И. Ашмарина, А.В. Павлова [и др.]. – 2019. – С. 3–8.
- 5. Современные тенденции развития рынка услуг / Н.И. Войткевич, Д.В. Чернова, А.Н. Агафонова [и др.]; под общ. ред. Д.В. Черновой. – Самара, 2012.
Comments(0)