Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Marketing Mix of Construction Services

Proceeding
DOI: 10.21661/r-541478
Open Access
International Scientific and Practical Conference «Science and education: future development»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Science and education: future development»
Authors:
Ralyk D. V. 1 , Khrushchev V. I. 1
Work direction:
Экономика
Rating:
Article accesses:
1645
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE “Samara State University of Economics”
For citation:
Ralyk D. V., & Khrushchev V. I. (2020). Marketing Mix of Construction Services. Science and education: future development, 119-123. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-541478

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

The article is devoted to the analysis of the features of marketing support for the commercial activities of an enterprise in the professional services market. The authors consider the key elements of the marketing mix for the design and installation of internal engineering networks using the example of BMT VSTM Сompany, revealing the specifics of the product, pricing policy, as well as promotion and marketing.

References

  1. 1. Комаров А.С. Особенности и методы B2B маркетинга / А.С. Комаров // Экономика и управление в XXI веке: тенденции развития. – 2016. – №26 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://cyberleninka.ru/article/n/osobennosti-i-metody-b2b-marketinga (дата обращения: 10.06.2020).
  2. 2. Business analytics of supply chains in the digital economy / T.E. Evtodieva, D.V. Chernova, N.V. Ivanova, O.D. Protsenko // Advances in Intelligent Systems and Computing. – 2020. – Т. 908. Pp. 329–336 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://elibrary.ru/item.asp?id=39066802
  3. 3. Методика оценки удовлетворенности потребителей складских услуг на РЫНКЕ В2В / Н.И. Войткевич, Н.В. Иванова, Н.Ш. Сатдинов // Вестник Самарского государственного экономического университета. – 2019. – №9 (179). – С. 27–38.
  4. 4. Алфеева В.Р. Особенности деловых услуг как вида предпринимательской деятельности / В.Р. Алфеева // Актуальные аспекты развития современной науки: сборник научных статей Международной научной конференции / редкол.: С.И. Ашмарина, А.В. Павлова [и др.]. – 2019. – С. 3–8.
  5. 5. Современные тенденции развития рынка услуг / Н.И. Войткевич, Д.В. Чернова, А.Н. Агафонова [и др.]; под общ. ред. Д.В. Черновой. – Самара, 2012.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.