Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Konspekt zaniatiia po obucheniiu detei 4-5 let angliiskomu iazyku na temu "Food" (Eda)

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Author:
Matveeva N. V. 1
Work direction:
Теория и методика дошкольного образования
Rating:
Article accesses:
1108
Published in:
eLibrary.ru
1 МБДОУ Детский сад 112 Чебоксары
For citation:
Matveeva N. V. (2020). Konspekt zaniatiia po obucheniiu detei 4-5 let angliiskomu iazyku na temu "Food" (Eda). Pedagogy and psychology: development prospects, 83-84. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлен конспект занятия на тему “Food”(Еда). Автором отмечены цели и задачи занятия, а также подробно представлены материалы, методы и ход занятия.

References

  1. 1. Lannuzzi S. Little friends: книга для учащегося / S. Lannuzzi. – Oxford University Press, 2010.
  2. 2. Grainger K., Lannuzzi S. Little friends: книга для учителя / K. Grainger, S. Lannuzzi. – Oxford University Press, 2010.
  3. 3. Lannuzzi S. Little friends [аудио CD] / S. Lannuzzi. – Oxford University Press, 2010.
  4. 4. Lannuzzi S. Флешкарты / S. Lannuzzi. – Oxford University Press, 2010.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.