Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Integratsiia matematiki s estestvennonauchnymi distsiplinami

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Scientific studies and modern education»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Scientific studies and modern education»
Authors:
Gultiaeva T. V. 1 , Vaniukova E. S. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
747
Published in:
eLibrary.ru
1 MBEI "School №38 named after S.V. Kaigorodov"
For citation:
Gultiaeva T. V., & Vaniukova E. S. (2021). Integratsiia matematiki s estestvennonauchnymi distsiplinami. Scientific studies and modern education, 65-66. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматривается одно из направлений реализации интегративного подхода в образовании – интеграция математики с естественнонаучными дисциплинами.

References

  1. 1. Педагогический терминологический словарь [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://dic.academic.ru/dic.nsf/ruwiki/1304754
  2. 2. Рязанцева Ю.А. Интегрированные программы как средство достижения образовательных результатов учеников / Ю.А. Рязанцева // Образование: прошлое, настоящее и будущее: материалы IV Междунар. науч. конф. (г. Краснодар, февраль 2018 г.). – Краснодар: Новация, 2018. – С. 49–52. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://moluch.ru/conf/ped/archive/275/13660/

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.