Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Vospitatel'naia rabota i vneurochnaia deiatel'nost'

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Perspectives of the Development of Modern Science and Education»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Perspectives of the Development of Modern Science and Education»
Author:
Lysenko S. M. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
720
Published in:
eLibrary.ru
1 МБОУ «Волоконовская СОШ № 2 имени Героя Советского Союза генерал-майора И.С. Лазаренко»
For citation:
Lysenko S. M. (2021). Vospitatel'naia rabota i vneurochnaia deiatel'nost'. Perspectives of the Development of Modern Science and Education, 69-71. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлены формы работы по гражданско-патриотическому воспитанию младших школьников в рамках внеурочной деятельности.

References

  1. 1. Гайворонская Н.И. Краеведение в начальной школе // Начальная школа плюс до и после. – 2010. – №7.
  2. 2. Караковский В.А. Общечеловеческие ценности – основа целостного учебно-воспитательного процесса. – М.: Новая школа, 1993.
  3. 3. Касимова Т.А. Патриотическое воспитание школьников: методическое пособие / Т.А. Касимова, Д.Е. Яковлев. – М.: Айрис-пресс, 2005.
  4. 4. Родионова Е.Л. Патриотическое воспитание как основа гражданского становления личности ребенка // Практика школьного воспитания. – 2010. – №2.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.