Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Формирование патриотических чувств у старших дошкольников средствами краеведческой деятельности

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Science, education, society: trends and prospects»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Science, education, society: trends and prospects»
Authors:
Fesenko N. I. 1 , Andreeva O. N. 1 , Androsova O. I. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
770
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "D/S 56 "Solnyshko"
For citation:
Fesenko N. I., Andreeva O. N., & Androsova O. I. (2021). Формирование патриотических чувств у старших дошкольников средствами краеведческой деятельности. Science, education, society: trends and prospects, 145-147. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена краеведческому подходу в образовании дошкольников.

References

  1. 1. Александрова Е.Ю. Система патриотического воспитания в ДОУ / Е.Ю. Александрова, Е.П. Гордеева, М.П. Постникова. – Волгоград: Учитель, 2012.
  2. 2. Белая К.Ю. Система работы с детьми по вопросам патриотического воспитания: из опыта работы по патриотическому воспитанию в ДОУ. – М., 1998
  3. 3. Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте. – СПб.: Питер, 2008.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.