Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

APPLICATION OF MOBILE TECHNOLOGIES IN THE TEACHING PROCESS OF THE COLLEGE

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Educational environment today: theory and practice»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Educational environment today: theory and practice»
Authors:
Turkina N.M. 1 , Kupriushina I. G. 1
Work direction:
Современные педагогические технологии
Rating:
Article accesses:
576
Published in:
eLibrary.ru
1 GBPOU IO "Angarskii promyshlenno-ekonomicheskii tekhnikum"
For citation:
Turkina N. M., & Kupriushina I. G. (2021). APPLICATION OF MOBILE TECHNOLOGIES IN THE TEACHING PROCESS OF THE COLLEGE. Educational environment today: theory and practice, 44-46. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

The article examines the directions of the use of mobile technologies in modern secondary vocational education. Possibilities and advantages of their application.

References

  1. 1. Иванченко Д.А. Управление мобильными технологиями в информационном пространстве современного вуза // Высшее образование в России. – 2014. – №7. – С. 93–100.
  2. 2. Виневская А.В. Использование потенциала информационных технологий в создании мобильной образовательной среды // Концепт. – 2012. – №9. – С. 78–84.
  3. 3. Голицына И.Н. Мобильное обучение как новая технология в образовании / И.Н. Голицына, Н.Л. Половникова // Образовательные технологии и общество. – 2011. – №1. – С. 241–252.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.