Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Problemy povedeniia u detei s RAS

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Modern Education: Issues and Possibilities»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Modern Education: Issues and Possibilities»
Authors:
Titova T.B. 1 , Permiakova N. V. 1
Work direction:
Коррекционная педагогика, дефектология
Rating:
Article accesses:
747
Published in:
eLibrary.ru
1 MBU "Tsentr psikhologo-pedagogicheskoi, meditsinskoi i sotsial'noi pomoshchi"
For citation:
Titova T. B., & Permiakova N. V. (2021). Problemy povedeniia u detei s RAS. Modern Education: Issues and Possibilities, 108-111. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена проблемам поведения при аутизме, а также раскрыты некоторые этические аспекты коррекционной работы с детьми с РАС.

References

  1. 1. Гринспен С. На ты с аутизмом: использование методики Floortime для развития отношений, общения и мышления. – 6-е изд. / С. Гринспен, Серена Уидер. – М.: Теревинф, 2018. – 512 с.
  2. 2. Морозов С.А. Комплексное сопровождение лиц с расстройствами аутистического спектра: учебно-методическое пособие. – Самара: ООО «Медиа-Книга», 2015. – 540 с.
  3. 3. Морозова С.С. Основные аспекты использования АВА при аутизме. – М. – 2013. – 363 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.