Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Informatsionno-kommunikatsionnye tekhnologii v doshkol'nom obrazovanii

Proceeding
II International Scientific and Practical Conference «Society and Science: Future Development»
Creative commons logo
Published in:
II International Scientific and Practical Conference «Society and Science: Future Development»
Authors:
Eremenko E. N. 1 , Toroptseva T. I. 1 , Khlaponina M. S. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
734
Published in:
eLibrary.ru
1 MDOU "TsRR - D/S 4 p. Maiskii Belgorodskogo raiona Belgorodskoi oblasti"
For citation:
Eremenko E. N., Toroptseva T. I., & Khlaponina M. S. (2021). Informatsionno-kommunikatsionnye tekhnologii v doshkol'nom obrazovanii. Society and Science: Future Development, 33-35. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена применению информационно-коммуникационных технологий в дошкольном образовании.

References

  1. 1. Бабанский Ю.К. Методы обучения в современной общеобразовательной школе. ( М.: Просвещение, 2003. ( 221 с.
  2. 2. Польщикова О.Н. Деловая игра как метод активного обучения на уроках // Инфо. ( 2004. ( №5. ( С. 54–57.
  3. 3. Савенков А.И. Методика исследовательского обучения младших школьников. ( Самара: Учебная литература, 2010. ( 225 с.
  4. 4. Вестник научных конференций. – 2019. – №12–2(52) [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://ukonf.com/doc/cn.2019.12.02.pdf (дата обращения: 29.11.2021).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.