Distance learning: the next step
Proceeding
DOI: 10.21661/r-557643
Open Access


- Published in:
- Аll-Russian scientific and practical conference «Relevant Issues of Science and Education»
- Author:
- Popov K.A. 1
- Work direction:
- Педагогика
- Rating:
- Article accesses:
- 674
- Published in:
- eLibrary.ru
1 Volgograd State Social Pedagogical University
- APA
For citation:
Popov K. A. (2022). Distance learning: the next step. Relevant Issues of Science and Education, 154-156. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-557643
- Full text
- Metrics
DOI: 10.21661/r-557643
Abstract
The article discusses development of the idea of distance learning, related to the selection from the number of posted on the Internet educational resources learning systems around which educational online communities are formed.
Funding Agency | Grant Number |
---|---|
Russian Foundation for Basic Research | 19-29-14064 |
Исследование выполнено при финансовой поддержке РФФИ в рамках научного проекта №19-29-14064 |
References
- 1. Сатунина А.Е. Электронное обучение: плюсы и минусы / А.Е. Сатунина // Современные проблемы науки и образования. – 2006. – №1. – С. 89–90 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://science-education.ru/ru/article/view?id=103 (дата обращения: 20.09.2022).
- 2. Бедрин В.С. К вопросу о классификации систем электронного обучения / В.С. Бедрин // Мир науки, культуры, образования. – 2020. – №6 (85). – С. 371–372.
- 3. Гречушкина Н.В. Онлайн-курс: определение и классификация / Н.В. Гречушкина // Высшее образование в России. – 2018. – Т. 27. №6. – С. 125–134.
- 4. Preece J. Online communities: designing usability, supporting sociability / Preece J. – Wiley, 2000. – 439 p.
Comments(0)