Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Планирование образовательной деятельности при условии интеграции образовательных областей

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Authors:
Berko A.M. 1 , Semirazova A. S. 2 , Koreeva T.V. 2
Work direction:
Теория и методика дошкольного образования
Rating:
Article accesses:
500
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "D/S obshcherazvivaiushchego vida 49"
2 MSBEI K/g of a combined type №46 "Kolokolchik"
For citation:
Berko A. M., Semirazova A. S., & Koreeva T. V. (2022). Планирование образовательной деятельности при условии интеграции образовательных областей. Pedagogy and psychology: development prospects, 44-46. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассмотрены вопросы интеграции образовательных областей.

Funding Agency

Grant Number

References

  1. 1. Воспитание. Подготовительный класс / под. ред. М.П. Осиповой. – Минск, 2002.
  2. 2. Детство: программа развития и воспитания детей в детском саду / под ред. Т.И. Бабаевой, З.А. Михайловой [и др.]. – СПб., 2000.
  3. 3. Козлова С.А. Дошкольная педагогика / С.А. Козлова, Т.А. Куликова. – М., 2000.
  4. 4. Рощупкина Н.А. Интеграция образовательных областей в образовательной деятельности с детьми в условиях реализации ФГОС / Н.А. Рощупкина // Молодой ученый. – 2017. – №46.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.