Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Sotsial'no-kommunikativnoe razvitie detei s ispol'zovaniem regional'nogo kraevedcheskogo komponenta

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Relevant Issues of Science and Education»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Relevant Issues of Science and Education»
Authors:
Saveleva O. N. 1 , Shkurenko N. M. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
434
Published in:
eLibrary.ru
1 MDOU "TsRR - D/S 4 p. Maiskii Belgorodskogo raiona Belgorodskoi oblasti"
For citation:
Saveleva O. N., & Shkurenko N. M. (2022). Sotsial'no-kommunikativnoe razvitie detei s ispol'zovaniem regional'nogo kraevedcheskogo komponenta. Relevant Issues of Science and Education, 164-167. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена вопросу социально-коммуникативного развития детей с использованием регионального краеведческого компонента.

References

  1. 1. Курганская Л.М. Теория и методика развития речи детей дошкольного возраста: учебное пособие / Л.М. Курганская, Л.В. Серых. – Белгород: Константа, 2006. – 263 с.
  2. 2. Серых Л.В. Парциальная программа дошкольного образования «По речевым тропинкам Белогорья» (образовательная область «Речевое развитие») / Л.В. Серых, М.В. Панькова. – Воронеж: Черноземье, 2017. – 52 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.