Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Использование метода моделирования в музыкальном воспитании дошкольников

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Author:
Kulikova O. V. 1
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
514
Published in:
eLibrary.ru
1 МБДОУ Д/С №63
For citation:
Kulikova O. V. (2022). Использование метода моделирования в музыкальном воспитании дошкольников. Pedagogical experience: from theory to practice, 132-134. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье описывается опыт работы по использованию современных методов и технологий в работе с дошкольниками.

References

  1. 1. Буренина А.И. Программа «Ритмическая мозаика» / А.И. Буренина. – СПб.: РЖ «Музыкальная палитра», 2012. – 192 с.
  2. 2. Буренина А.И. Программа «Тутти» / А.И. Буренина, Т.Э. Тютюнникова. – СПб.: РЖ «Музыкальная палитра», 2012. – 144 с.
  3. 3. Буренина А.И. Коммуникативные танцы – игры для детей / А.И. Буренина. – СПб.: Музыкальная палитра, 2004. – 112 с.
  4. 4. Сычёва М.А. Первые уроки музыки: учебно-методическое пособие с элементами ТРИЗ / М.А. Сычёва. – Ростов н/Д.: Феникс, 2009.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.