Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Методические рекомендации по организации взаимодействия воспитателя и родителей в развитии интеллектуальной культуры дошкольников

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Authors:
Nafasova E. S. 1 , Sovetkina E. S. 2 , Bedenko S. V. 1
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
448
Published in:
eLibrary.ru
1 MDOU "D/S 15"
2 MDOU "D/S 15 p. Razumnoe"
For citation:
Nafasova E. S., Sovetkina E. S., & Bedenko S. V. (2022). Методические рекомендации по организации взаимодействия воспитателя и родителей в развитии интеллектуальной культуры дошкольников. Pedagogical experience: from theory to practice, 145-146. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлены методические рекомендации по организации взаимодействия воспитателя и родителей, направленного на развитие интеллектуальной культуры.

References

  1. 1. Учитель и родители: система взаимоотношений. Психолого-педагогические правила и способы установления контактов с семьями [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://spschool4.narod.ru/files/izdat/03.10.2019_leonova_3.pdf (дата обращения: 23.12.2022).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.