Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Informatsionnye tekhnologii v obuchenii mladshikh shkol'nikov

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Author:
Durakova N. I. 1
Work direction:
Теория и методика общего образования
Rating:
Article accesses:
565
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOU "SOSh 21"
For citation:
Durakova N. I. (2022). Informatsionnye tekhnologii v obuchenii mladshikh shkol'nikov. Pedagogy and psychology: development prospects, 39-40. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматриваются новые технологии в обучении, подчёркивается важность их использования, акцентируется внимание на их положительные и отрицательные стороны.

References

  1. 1. Захарова Н.Л. Инновационная деятельность педагога / Н.Л. Захарова // Достижения науки и образования. ‒ 2017. ‒ №4. – С. 38–45.
  2. 2. Ядров К.П. Генезис инноватики: от организации к индивидууму / К.П. Ядров // Человеческий капитал. ‒ 2015. ‒ №4 – С. 120–124.
  3. 3. Беляев Г.Ю. Воспитание как функция культуры / Г.Ю. Беляев // Инновации в образовании. ‒ 2018. ‒ №4. – С. 33–45.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.