Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Adaptatsiia detei rannego vozrasta v doshkol'nom obrazovatel'nom uchrezhdenii

Proceeding
International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Authors:
Vtornikova E.E. 1 , Zinoveva L. S. 1
Work direction:
Психология
Rating:
Article accesses:
525
Published in:
eLibrary.ru
1 MADOU D/S 69 "Ladushki" Starooskol'skogo gorodskogo okruga
For citation:
Vtornikova E. E., & Zinoveva L. S. (2023). Adaptatsiia detei rannego vozrasta v doshkol'nom obrazovatel'nom uchrezhdenii. Education and science in the modern context, 82-83. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье проанализированы особенности адаптации детей раннего возраста в период начала посещения детского сада.

References

  1. 1. Артемова Л. Формирование социальной активности / Л. Артемова // Дошкольное воспитание. – 2021. – С. 55.
  2. 2. Ермолаева М. Психологические методы развития навыков общения и эмоциональных состояний дошкольников / М. Ермолаева // Дошкольное воспитание. – 2019. – 155 с.
  3. 3. Михайлова Э.А. Детско-игровые родительские встречи / Э.А. Михайлова [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://ext.spb.ru/2011-03-29-09-03-14/118-additional-education/21631-Detsko-igrovye_roditelskie_vstrechi.html (дата обращения: 27.02.2023).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.