Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Oznakomlenie detei starshego doshkol'nogo vozrasta s mirom professii posredstvom razvivaiushchei predmetno-prostranstvennoi sredy

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference with international participation «Modern education development: theory, techniques and practice»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference with international participation «Modern education development: theory, techniques and practice»
Authors:
Sorokina N. N. 1 , Skibitskaia I. I. 1 , Kharitonova T. I. 1
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
483
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU D/S 29 "Riabinushka"
For citation:
Sorokina N. N., Skibitskaia I. I., & Kharitonova T. I. (2023). Oznakomlenie detei starshego doshkol'nogo vozrasta s mirom professii posredstvom razvivaiushchei predmetno-prostranstvennoi sredy. Modern education development: theory, techniques and practice, 24-26. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена использованию развивающей предметно-пространственной среды. Авторы предлагают метод эффективного ознакомления с миром профессий старших дошкольников путем использования развивающей среды.

References

  1. 1. Алешина Н.В. Ознакомление дошкольников с окружающим / Н.В. Алешина. – М.: Педагогическое Общество России, 2000. – 128 с.
  2. 2. Кондрашов В.П. Введение дошкольников в мир профессий: учебно-методическое пособие / В.П. Кондрашов – Балашов: Николаев, 2004. – 8 с. EDN QTQNUP
  3. 3. Куцакова В.Н. Профессиональная деятельность взрослых / В.Н. Куцакова. – М., 2000.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.