Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Sovremennye tsifrovye resursy kak innovatsionnye korrektsionno-obrazovatel'nye tekhnologii v DOU

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Strategic guidelines for the development of science and education»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Strategic guidelines for the development of science and education»
Authors:
Derbeneva T. O. 1 , Nikonova A. N. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
777
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "D/S 11"
For citation:
Derbeneva T. O., & Nikonova A. N. (2023). Sovremennye tsifrovye resursy kak innovatsionnye korrektsionno-obrazovatel'nye tekhnologii v DOU. Strategic guidelines for the development of science and education, 49-51. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматривается вопрос об использование цифровых технологий и продуктов, веб-ресурсов, информационно-коммуникационно-технологий, которые могут быть использованы в работе и общении с детьми дошкольного возраста с ОВЗ.

References

  1. 1. Семенова Т.Н. Информационные технологии в специальном образовании: учебное пособие / Т.Н. Семенова. – Чебоксары: Чуваш. гос. пед. ун-т, 2019. – 170 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.