Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Nravstvenno-patrioticheskoe vospitanie doshkol'nikov posredstvom ustnogo narodnogo tvorchestva

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «A breakthrough in science: development strategies»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «A breakthrough in science: development strategies»
Authors:
Tokmacheva N. P. 1 , Tatarinova E. M. 1 , Krugovykh L. A. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
471
Published in:
eLibrary.ru
1 D/S 67 "Aistenok"
For citation:
Tokmacheva N. P., Tatarinova E. M., & Krugovykh L. A. (2024). Nravstvenno-patrioticheskoe vospitanie doshkol'nikov posredstvom ustnogo narodnogo tvorchestva. A breakthrough in science: development strategies, 148-149. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье поднимается проблема кризиса воспитания подрастающего поколения. Авторами предлагаются способы обогащения детей знаниями национальной культуры.

References

  1. 1. Гаврилова И.Г. Истоки русской народной культуры в детском саду / И.Г. Гаврилова. – СПб: Детство-Пресс, 2008. – EDN QXEVYV
  2. 2. Князева О.Л. Приобщение детей к истокам русской народной культуры / О.Л. Князева, М.Д Маханева. – М.: Детство-Пресс, 2008.
  3. 3. Новицкая М.Ю. Наследие. Патриотическое воспитание в детском саду / М.Ю. Новицкая. – М.: Линка-Пресс, 2003.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.