Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Формирование книжного фонда Кубани во второй трети XIX века

Proceeding
VII International applied research conference «Education and science in the modern context». Volume 1
Creative commons logo
Published in:
VII International applied research conference «Education and science in the modern context». Volume 1
Authors:
Makarov D. A. 1 , Begliarova E. A. 1 , Konovalova V. A. 2
Work direction:
История и политология
Rating:
Article accesses:
2512
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Aramvir State Pedagogical University"
2 MAOU - SOSh 7 im. G.K. Zhukova
For citation:
Makarov D. A., Begliarova E. A., & Konovalova V. A. (2016). Формирование книжного фонда Кубани во второй трети XIX века. Education and science in the modern context, 1(2 (7)), 31-32. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассматривается становление и развитие книжного фонда на Кубани. Авторами отмечается недостаточная изученность затронутой тематики, чем обусловливается актуальность проведенного исследования.

References

  1. 1. Мельников Л.М. Я.Г. Кухаренко и Т.Г. Шевченко в их взаимных отношениях / Л.М. Мельников // Изв. Олико. – Екагеринодар, 1913. – Вып. У1. – С. 39.
  2. 2. Сведения о числе подписчиков на «Современник». 1859–1860 гг. по губерниям и городам // Современник. – 1861. – №1. – С. 215.
  3. 3. Мельников Л.М. Интеллигентный черноморец 40-х годов / Л.М. Мельников // Прил.: Из дневника В.Ф. Золотаренко. 1841–1847 гг. – Екатеринодар, 1901. – С. 57.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.