Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

The problems concerning conflicts with teachers and their illegal business

Proceeding
DOI: 10.21661/r-80715
Open Access
VII International applied research conference «Education and science in the modern context». Volume 2
Creative commons logo
Published in:
VII International applied research conference «Education and science in the modern context». Volume 2
Authors:
Domanyuk Ya. S. 1 , Kostyukovich M. S. 1
Scientific adviser:
Chmyr Yu. Yu.1
Work direction:
Экономика
Rating:
Article accesses:
1868
Published in:
eLibrary.ru
1 FSAEI of HE "Far Eastern Federal University"
For citation:
Domanyuk Y. S., & Kostyukovich M. S. (2016). The problems concerning conflicts with teachers and their illegal business. Education and science in the modern context, 2(2 (7)), 179-181. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-80715

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье подведены итоги проведенного опроса студентов ДВФУ, а также раскрыты особенности и проблемы конфликтов и нечестного предпринимательства преподавателей.

References

  1. 1. Колесникова Г.И. Методология психолого-педагогических исследований: учебное пособие для вузов / Г.И. Колесникова. – Ростов н/Д: Феникс, 2015. – 318 с.
  2. 2. Родионова Н.В. Методы исследования в менеджменте. Организация исследовательской деятельности. Модуль I: Учебник для вузов / Н.В. Родионова. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2014. – 415 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.