Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Rationale for choosing diacritical method for determining the features of a family ill-being

Proceeding
DOI: 10.21661/r-91302
Open Access
VIII International applied research conference «Scientific studies: from theory to practice». Volume 1
Creative commons logo
Published in:
VIII International applied research conference «Scientific studies: from theory to practice». Volume 1
Author:
Tarasova V. V. 1
Scientific adviser:
Gitman A. V.1
Work direction:
Психология
Rating:
Article accesses:
2374
Published in:
eLibrary.ru
1 FSFEI of HE "Kuban State University"
For citation:
Tarasova V. V. (2016). Rationale for choosing diacritical method for determining the features of a family ill-being. Scientific studies: from theory to practice, 1(2 (8)), 192-194. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-91302

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

The article is devoted to the justification of the selection of diagnostic techniques for the determination of family problems

References

  1. 1. Бодалев А.А., Сталин В.В. О задачах в области научно-психологического обеспечения службы семьи / А.А. Бодалев, В.В. Сталин // Семья и формирование личности: Сб. научных трудов. – М. – С. 2–10.
  2. 2. Олиференко Л.Я. Социально-педагогическая поддержка детей группы риска: Учеб. пособие / Л.Я. Олиференко [и др.]. – М.: Академия, 2002. – С. 12.
  3. 3. Олифирович Н.И. Психология семейных кризисов / Н.И. Олифирович, Т.А. Зинкевич-Куземкина, Т.Ф. Велента. – СПб.: Речь, 2006. – 360 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.