List of publications on a keyword: «покупательское поведение»


Экономика

Publication date: 07.07.2021
Evaluate the material Average score: 0 (Всего: 0)
Pavel E. Khailov , master's degree student
FSBEI of HE “The Russian Presidential Academy of National Economy and Public Administration” , Москва г

«Preimushchestva i nedostatki osnovnykh kanalov reklamnogo prodvizheniia»

Download an article

Статья посвящена анализу каналов рекламного продвижения и их воздействию на потребительское поведение и выбор. Дается описание основных рекламных каналов и обоснование его эффективности с точки зрения маркетинга и рекламы. В работе выявляется несколько ключевых условий эффективности формата рекламного продвижения.

Психология

Publication date: 31.07.2020
Evaluate the material Average score: 0 (Всего: 0)
Pavel E. Khailov , master's degree student
FSBEI of HE “The Russian Presidential Academy of National Economy and Public Administration” , Москва г

«Psychological Conditions for Effective Advertising»

Download an article

The article is devoted to the analysis of advertising and its impact on consumer behavior and choices. A justification of such processes from a psychological point of view is given. Psychological methods and criteria for evaluating the effectiveness of advertising are also considered. An example of a specific advertising case is presented and analyzed. Several key conditions for effective advertising are identified.

Экономика

Publication date: 14.11.2019
Evaluate the material Average score: 0 (Всего: 0)
Vadim K. Kozlov
FSAEI of HE "Ural Federal University named after the first President of Russia B.N.Yeltsin" , Свердловская обл

«Ekonomicheskie osnovy povedeniia potrebitelia»

Download an article

В работе рассмотрены основы потребительского поведения, обозначены проблемы и способы их решения.

Экономические науки

Publication date: 16.01.2016
Evaluate the material Average score: 0 (Всего: 0)
Alina S. Iashina
FGBOU VO "Sankt-Peterburgskii gosudarstvennyi ekonomicheskii universitet" , Санкт-Петербург г

«Мерчандайзинг как способ продвижения товара на рынке»

Download an article

В данной статье рассматривается значение мерчандайзинга как инструмента стимулирования продаж, а также способы и методы влияния на покупательское поведение.