List of publications on a keyword: «формирование имиджа»


Теория и методика дошкольного образования

Publication date: 12.11.2019
Evaluate the material Average score: 0 (Всего: 0)
Liubov L. Makhina
Olga V. Talalai
Natalia V. Larina
MBDOU "TsRR - D/S 23 "Vishenka" , Краснодарский край

«Organizatsiia sotsial'nogo partnerstva kak faktor formirovaniia imidzha DOO pri perekhode na FGOS DO»

Download an article

В статье рассмотрены основные аспекты сотрудничества дошкольной организации с социальными партнерами, позволяющие выстраивать единое информационно-образовательное пространство, которое является залогом успешного развития и адаптации ребенка в современном мире.

Экономические аспекты образовательной деятельности

Publication date: 28.09.2017
Evaluate the material Average score: 0 (Всего: 0)
Alisa A. Shakhmatova
ОГБПОУ «Новгородский агротехнический техникум» , Новгородская обл

«Проблемы формирования эффективного имиджа руководителя образовательной организации»

Download an article

The article discusses the image as one of the priority factors in the development of educational organizations. Creating an effective personal image is necessary to the head of the organization. The relationship of effective personal image of the head of the educational organization directly affects the image of the organization and is the basis for a prosperous development of the educational organization as a whole.

[08.00.00] Экономические науки

Publication date: 21.08.2017
Evaluate the material Average score: 4 (Всего: 3)
Mariya L. Bacherikova , аспирант
School of Economics and Management FSFEI of HE “Far Eastern Federal University” , Приморский край

«Marketing evaluation model of the territorial image»

Download an article

This article analyzes the existing models for assessing the image of the territory and concluded that it is necessary to develop a model that allows to assess the image of the territory taking into account all the main target audiences. The study of models of the image of the territory considered in the scientific literature was carried out by the method of traditional (non-formalized) analysis of documents on the basis of scientific publications of Russian and foreign authors. The author suggests using the «ideal point» model to assess the image of the territory. At the same time, the assessment of the image of the territory should be carried out for all groups of consumers, taking into account the weight coefficients reflecting the importance of opinions and the number of respondents of each group.

История и обществознание

Publication date: 08.12.2014
Evaluate the material Average score: 2 (Всего: 3)
Nataliia N. Pikus
Liudmila B. Pikus
MBGEI "V.I. Muravlenko school №1" , Ямало-Ненецкий АО

«Имидж»

Download an article

Вопрос формирования собственного имиджа в настоящее время волнует молодое поколение. В данной статье предпринята попытка выявления факторов, влияющих на формирование имиджа девочек-подростков города Муравленко.