List of publications on a keyword: «PR-инструменты»


Педагогика

Publication date: 27.08.2018
Evaluate the material Average score: 0 (Всего: 0)
Roman A. Gushcha
FSOMEI of HE "Novosibirsk Military Institute of Internal Military Forces named after I.K. Yakovlev of Russian MIA" , Новосибирская обл
Irina A. Sheldiasheva , Специалист по связям с общественностью
Новосибирская Региональная Федерация самбо , Новосибирская обл

«Rol' i mesto PR-instrumentov v populiarizatsii i razvitii sambo v Novosibirskoi oblasti»

Download an article

В данной статье рассматриваются вопросы продвижения самбо как бренда в спортивной индустрии. Авторы акцентируют внимание на том, что самбо как национальное достояние России и как спорт имеет свою определенную специфику, которую необходимо учитывать при выборе PR инструментов. Самбо в Новосибирской области выполняет социально важную функцию по популяризации физической культуры и здорового образа жизни. В работе раскрыты PR – инструменты, представлены средства и методы, применяемые в деятельности Новосибирской Региональной федерации самбо с целью достижения поставленных задач по популяризации и развитию самбо в Новосибирской области.

Экономика

Publication date: 03.06.2016
Evaluate the material Average score: 5 (Всего: 2)
Aleksandra Y. Kasaeva
Evgeniya A. Kuznecova , candidate of philosophical sciences
FSAEI of HE «Peoples’ Friendship University of Russia» , Москва г

«PR methods and tools for the formation of a company popularity»

Download an article

Nowadays the problems concerning the formation of a firm reputation are gaining a greater topicality. The developed means of communication strategy play the most important role in this process. The PR means are especially significant, and they are considered as public relations. Not to be expelled by competitors, each company must maintain its popularity and be flexible, that is a sign of dynamically developed economy.