List of publications on a keyword: «рыночные стратегии компаний»
Мировая и региональная экономика
FSAEI of HE "Moscow State Institute of International Relations (university) of MFA of Russia" , Москва г
«Wine consuming in Russia and french companies marketing strategy»
Современное состояние потребления вина на рынке России, во многом определяет тенденции развития мирового потребления этого напитка. Анализ состояния и тенденций развития спроса российских потребителей вина должен учитываться в стратегия как отечественных, так и французских компаний-производителей. Исследование выявило эффективность применения маркетинговых инструментов французскими компаниями на отечественном рынке, включая уровень цен этого напитка и особенности потребительских предпочтений.
Экономика
FSAEI of HE "Moscow State Institute of International Relations (university) of MFA of Russia" , Москва г
«Prospects for the French wine market development in the context of globalization»
Current state of French wines market as a structural component of the world market largely determines trends in global food market. Industry analysis of its original structure and strategies of companies producing wine showed a significant impact of French market state on the volume of world production and external trade, as well as at price level of the drink.