Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Preschool organization image management model

Proceeding
DOI: 10.21661/r-112516
Open Access
VIII International research and practice conference «Pedagogical excellence and pedagogical technologies»
Creative commons logo
Published in:
VIII International research and practice conference «Pedagogical excellence and pedagogical technologies»
Authors:
Iljina O. I. 1 , Kravchuk V. E. 2
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
3644
Published in:
eLibrary.ru
1 FSAEI of HE "Far Eastern Federal University"
2 MBPEO "K/g №177"
For citation:
Iljina O. I., & Kravchuk V. E. (2016). Preschool organization image management model. Pedagogical excellence and pedagogical technologies, 203-208. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-112516

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

The article deals with the problem of universal tools search, organizing preschool institution image management. As a solution to this problem the authors propose structural and procedural image model of the educational organization. The structural part of the model is made up from the components and image component groups, tools, activity directions and the procedural part is represented by the image management stages and their cycling.

References

  1. 1. Белобрагин В.Я. Некоторые вопросы формирования имиджеологии как науки / В.Я. Белобрагин, В.В. Белобрагин [Электронный ресурс]. – Режим доступа: httm://www.academin.g
  2. 2. Наследов А.Д. Математические методы психологического исследования. Анализ и интерпретация данных: Учебное пособие. – 3-е изд., стереотип. – СПб.: Речь, 2007. – С. 392.
  3. 3. Серкин В.П. Методы психосемантики: Учеб. пособие для студентов вузов. – М.: Аспект Пресс, 2004. – С. 223–308.
  4. 4. Томилова М.В. Модель имиджа организации // Маркетинг в России и за рубежом. – 1998. – №1 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.cfin.ru/press/marketing/1998–1/

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.