Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Состояние и перспективы образования в России

Proceeding
IX International Research-to-practice conference «Modern education development theory techniques and practice»
Creative commons logo
Published in:
IX International Research-to-practice conference «Modern education development theory techniques and practice»
Author:
Danilchenko S.L. 1
Work direction:
Система образования
Rating:
Article accesses:
5872
Published in:
eLibrary.ru
1 Institut obshchestvennykh nauk i mezhdunarodnykh otnoshenii FGAOU VO "Sevastopol'skii gosudarstvennyi universitet"
For citation:
Danilchenko S. L. (2016). Состояние и перспективы образования в России. Modern education development theory techniques and practice, 21-35. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Today, the domestic education system are fundamentally new spiritual, moral and socio-economic requirements. It is necessary to clearly formulate a national education policy that will achieve the modern quality of education, its conformity to actual and perspective requirements of personality, society, state. It should reflect the national interests in education and to consider the General trends of world development.

References

  1. 1. Лаврентьева И.П. Социальная политика и управление в социальной сфере: Учебное пособие / И.П. Кузнецов, В.В. Кузнецов, В.В. Григорьев [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://window.edu.ru/catalog/pdf2txt/786/71786/49054?p_page=7 (дата обращения: 20.09.2016).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.