Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Роль молодого педагога в системе образования

Proceeding
8th International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Creative commons logo
Published in:
8th International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Authors:
Diukova M. V. 1 , Shraiber E. A. 1
Work direction:
Система образования
Rating:
Article accesses:
4037
Published in:
eLibrary.ru
1 MBGEBS "General education boarding school of basic general sports education”
For citation:
Diukova M. V., & Shraiber E. A. (2016). Роль молодого педагога в системе образования. Upbringing and education: theory, methods and practice, 34-36. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассмотрена проблема становления молодого педагога. В исследовании описана работа «Школы наставников», организованная на базе МО ШИСП с целью оказания помощи начинающему педагогу.

References

  1. 1. Сластенин В.А. Педагогика. Инновационная деятельность [Текст]: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / В.А. Сластенин. – М.: Просвещение, 1997. – 320 с.
  2. 2. Поташник М.М. Управление профессиональным ростом учителя в современной школе [Текст]: / М.М. Поташкин. – М.: Просвещение, 2009. – 238 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.