Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Сущность методов устного изложения знаний в условиях современного образования

Proceeding
5th International Scientific and Practical Conference «Modern education development: theory, techniques and practice»
Creative commons logo
Published in:
5th International Scientific and Practical Conference «Modern education development: theory, techniques and practice»
Authors:
Minsadykova G. N. 1 , Shaimardanova L. V. 1
Work direction:
Система образования
Rating:
Article accesses:
2033
Published in:
eLibrary.ru
1 MBEI «School №86 with advanced study of individual subjects»
For citation:
Minsadykova G. N., & Shaimardanova L. V. (2016). Сущность методов устного изложения знаний в условиях современного образования. Modern education development: theory, techniques and practice, 62-65. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассмотрена проблема использования различных методов при обучении на уроках в общеобразовательном учреждении. Авторы отмечают целесообразность применения словесных методов в сочетании с другими.

References

  1. 1. Общая характеристика методов обучения [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://studme.org/36256/psihologiya/obschaya_harakteristika_metodov_obucheniya (дата обращения: 21.11.2016).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.