Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Основные принципы педагогики сотрудничества

Proceeding
IX International Scientific and Practical Conference «Pedagogics and psychology: relevant theoretical and practical questions»
Creative commons logo
Published in:
IX International Scientific and Practical Conference «Pedagogics and psychology: relevant theoretical and practical questions»
Authors:
Asatova N. R. 1 , Khramova I. G. 1 , Gilazhieva F. A. 1
Work direction:
Теория и методика общего образования
Rating:
Article accesses:
2940
Published in:
eLibrary.ru
1 MAOU "SOSh 165 s uglublennym izucheniem angliiskogo iazyka"
For citation:
Asatova N. R., Khramova I. G., & Gilazhieva F. A. (2016). Основные принципы педагогики сотрудничества. Pedagogics and psychology: relevant theoretical and practical questions, 167-169. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья раскрывает основные аспекты инновационной педагогической технологии. В работе представлены преимущества педагогики сотрудничества.

References

  1. 1. Остапенко А.А. Моделирование многомерной педагогической реальности: теория и технология. – М.: Нар. образ., НИИ шк. техн., 2005.
  2. 2. Педагогические технологии: Учебное пособие / Под ред. В.С. Кукушина. – М.: ИКЦ «МарТ», 2004.
  3. 3. Селевко Г.К. Педагогические технологии на основе дидактического и методического усовершенствования УВП. – М.: НИИ шк. техн., 2005.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.