Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Современные методы обучения эстрадному пению

Proceeding
IX International Scientific and Practical Conference «Pedagogics and psychology: relevant theoretical and practical questions»
Creative commons logo
Published in:
IX International Scientific and Practical Conference «Pedagogics and psychology: relevant theoretical and practical questions»
Author:
Shakhmametova D. I. 1
Work direction:
Теория и методика дополнительного образования детей
Rating:
Article accesses:
4899
Published in:
eLibrary.ru
1 MBUDO "DMSh 21" Sovetskogo raiona
For citation:
Shakhmametova D. I. (2016). Современные методы обучения эстрадному пению. Pedagogics and psychology: relevant theoretical and practical questions, 279-280. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье перечисляются различные методы развития вокального мастерства. В работе раскрываются достоинства школы вокала «ImproviNation» и утверждается актуальность применения этой методики в рамках системы дополнительного образования детей.

References

  1. 1. Карягина А. Джазовый вокал. – М.: Планета музыки, 2008.
  2. 2. Тагильцева Н.Г. Эстетическое восприятие музыкального искусства и самосознание ребенка: Монография. – Екатеринбург, 2008. – 101 с.
  3. 3. Цуканова И. Методика ImproviNation [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://impro.kiev.ua/about-improvination/metodika.html

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.