Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Нечеткая модель поддержки принятия решения для оценивания знаний

Proceeding
IX International Scientific and Practical Conference «Pedagogics and psychology: relevant theoretical and practical questions»
Creative commons logo
Published in:
IX International Scientific and Practical Conference «Pedagogics and psychology: relevant theoretical and practical questions»
Author:
Dudnikov V. I. 1
Work direction:
Теория и методика профессионального образования
Rating:
Article accesses:
1758
Published in:
eLibrary.ru
1 FGBOU VO "Ukhtinskii gosudarstvennyi tekhnicheskii universitet"
For citation:
Dudnikov V. I. (2016). Нечеткая модель поддержки принятия решения для оценивания знаний. Pedagogics and psychology: relevant theoretical and practical questions, 98-100. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

It describes the possible use as a decision-support in assessing students' knowledge model constructed on the basis of the theory of fuzzy sets and fuzzy logic

References

  1. 1. Аванесов В.С. Основы педагогической теории измерений // Педагогические измерения. – 2004. – №1. – С. 15–21.
  2. 2. Климушев Н.К. Нечеткая модель управления вывозкой / Н.К. Климушев // Лесной вестник / МГУЛ. – 2005. – №6. – С. 102–105.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.