Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Peculiarities of the project activity in the pre-school education institution

Proceeding
DOI: 10.21661/r-130012
Open Access
IX International Research and Practice Conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Creative commons logo
Published in:
IX International Research and Practice Conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Author:
Chepik G.P. 1
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
2661
Published in:
eLibrary.ru
1 LS MAPEI "K/g №2 Brusnichka"
For citation:
Chepik G. P. (2017). Peculiarities of the project activity in the pre-school education institution. Upbringing and education: theory, methods and practice, 193-196. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-130012

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассмотрена проектная деятельность как перспективное средство воспитания и развития детей дошкольного возраста. Автор делает вывод, что работа над коллективным проектом имеет большое значение и для формирования отношений сотрудничества ДОУ с семьей.

References

  1. 1. Спи соек литературы:
  2. 2. Ромашкина А.И. Опыт использования метода образовательных проектов в практике дошкольного образовательного учреждения // Методист. – 2007. – №8. – С. 66–68.
  3. 3. Тимофеева Л.Л. Метод проектов в ДОУ // Управление ДОУ. – 2011. – №3. – С. 22–26.
  4. 4. Хуторской А.В. Педагогическая инноватика.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.