Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Метод голографических проекций

Proceeding
VII Международная научно-практическая конференция «Новое слово в науке: перспективы развития». Volume 1
Creative commons logo
Published in:
VII Международная научно-практическая конференция «Новое слово в науке: перспективы развития». Volume 1
Author:
Tiutiunnikova T. A. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
4186
Published in:
eLibrary.ru
1 МБОУ «СОШ №12»
For citation:

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Holographic projection method provides the implementation vitagennogo training, involving real cooperation teachers and students, the fusion of education and self-education, the transformation of subject-object relations in the subject-subektnye.Ispolzovanie in educational activities of life experience allows students to develop the intellectual potential of the zone of proximal development, which in turnIt contributes to the socialization of the individual, enhance learning.

References

  1. 1. Белкин А.С. Вербицкая Н.О. Витагенное образование как научно-педагогическая категория / А.С. Белкин, Н.О. Вербицкая // Образование и наука. – 2001. – №3. – С. 18–28.
  2. 2. Белкин А.С. Витагенное образование: многомерно-голографический подход // А.С. Белкин, Н.К. Жукова. – Екатеринбург, 2001. – 156 с.
  3. 3. Кривенко В.А. Технология витагенного обучения // Педагогические технологии. – 2003. – №4. – С. 40–52.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.