Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Организация самостоятельной работы в процессе обучения иностранному языку

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Modern education development: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Modern education development: from theory to practice»
Author:
Sleptsova G. N. 1
Work direction:
Педагогика высшей профессиональной школы
Rating:
Article accesses:
1559
Published in:
eLibrary.ru
1 Institute of Foreign Philology and Regional Studies of FSAEI of HPE "M.K. Ammosov North-Eastern Federal University"
For citation:
Sleptsova G. N. (2017). Организация самостоятельной работы в процессе обучения иностранному языку. Modern education development: from theory to practice, 300-301. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В представленной статье исследователем рассмотрен вопрос организации самостоятельной работы в процессе обучения иностранному языку

References

  1. 1. Парникова Г.М. Формирование учебной самостоятельности будущих экономистов в процессе обучения иностранному языку: Автореф. дис. … канд. пед. наук. – Якутск, 2009.
  2. 2. Фомин Н.В. Организация самостоятельной работы студентов в условиях двухуровневой системы высшего профессионального образования // Инновации в образовании. – 2012. – №10.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.