Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Современные образовательные технологии в экологическом образовании младших школьников

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Teaching skills and modern teaching technologies»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Teaching skills and modern teaching technologies»
Authors:
Klinova M. I. 1 , Grechukhina T. I. 1
Work direction:
Педагогика общеобразовательной школы
Rating:
Article accesses:
1494
Published in:
eLibrary.ru
1 FSAEI of HE "Ural Federal University named after the first President of Russia B.N.Yeltsin"
For citation:
Klinova M. I., & Grechukhina T. I. (2017). Современные образовательные технологии в экологическом образовании младших школьников. Teaching skills and modern teaching technologies, 89-91. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

The article discusses the features of the technology application portfolio is in the process of implementation of the project "Ecological trail" in elementary school.

References

  1. 1. Поддъяков А.Н. Исследовательское поведение. Стратегии познания, помощь, противодействие, конфликт. – М., 2000.
  2. 2. Савенков А.И. Содержание и организация исследовательского обучения школьников. – М.: Сентябрь», 2003. – 204 с.
  3. 3. Современные образовательные технологии: Учебное пособие / Кол. авторов; под ред. Н.В. Бордовской. – М.: Кнорус, 2010. – 432 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.