Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Lapbook as a form of interaction of students, teacher, speech therapist and parents

Research Article
DOI: 10.21661/r-464392
Open Access
International academic journal «Humanitarian»
Creative commons logo
Published in:
International academic journal «Humanitarian»
Authors:
Piianzina O. P. 1 , Chulochnikova A. V. 2
Work direction:
Система дошкольного, школьного и внешкольного (дополнительного) образования
Rating:
Article accesses:
2392
Published in:
doaj
eLibrary.ru
КиберЛенинка
1 MADOU "TsRR - D/S 104"
2 Filial MBDOU - detskogo sada "Detstvo" detskii sad 318
For citation:
Piianzina O. P., & Chulochnikova A. V. (2017). Lapbook as a form of interaction of students, teacher, speech therapist and parents. Humanitarian, 11-12. https://doi.org/10.21661/r-464392

  • Metadata
  • Full text
  • Reviewing
  • Metrics
UDC 373

Abstract

The article focuses on the experiences of lapbook implementation as a multifunctional and efficient form of interaction of a speech therapist and a teacher in order to develop students’ speech.

References

  1. 1. Селевко Г.К. Энциклопедия образовательных технологий. В 2-х т. Т. 1. – М.: Народное образование, 2005. – 556 с.
  2. 2. Леп-бук как одна из современных педагогических технологий развития детей дошкольного возраста (статья) / О.П. Пиянзина, Т.В. Мискевич // Всероссийская весенняя психологическая сессия: Сборник материалов Всероссийской научно-практической конференции / Урал. гос. пед. ун-т. 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). – Екатеринбург: [б. и.], 2017.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.