Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Kratkii obzor pedagogiki sotrudnichestva

Proceeding
DOI: 10.21661/r-464942
Open Access
II International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Creative commons logo
Published in:
II International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Author:
Chumakov S. A. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
1767
Published in:
eLibrary.ru
1 GBPOU MO "Noginskii kolledzh"
For citation:
Chumakov S. A. (2017). Kratkii obzor pedagogiki sotrudnichestva. Education and science in the modern context, 141-142. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-464942

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматриваются основные принципы педагогики сотрудничества. Говорится о преимуществах использования данной педагогической технологии в рамках современного урока. Обозначены возможности применения педагогики сотрудничества в рамках искоренения стереотипов.

References

  1. 1. Голованова И.И. Педагогика сотрудничества: Краткий конспект лекций. – Казань, 2016.
  2. 2. Педагогика сотрудничества – это развитие каждой личности // Социальная сеть работников образования [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://nsportal.ru/nachalnaya-shkola/raznoe/2012/11/25/pedagogika-sotrudnichestva-eto-razvitie-kazhdoy-lichnosti (дата обращения: 17.10.2017).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.