Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Педагогические методы исследования

Proceeding
XIII International Scientific and Practical Conference «Pedagogical excellence and pedagogical technologies»
Creative commons logo
Published in:
XIII International Scientific and Practical Conference «Pedagogical excellence and pedagogical technologies»
Author:
Stepankin I. A. 1
Work direction:
Общая педагогика
Rating:
Article accesses:
1652
Published in:
eLibrary.ru
1 FSPEI of HE "Volgograd Academy of the Russian Internal Affairs Ministry"
For citation:

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В представленной научной статье исследователем кратко рассматриваются методы педагогических исследований.

References

  1. 1. Педагогика: Учебник / Под ред. Л.П. Крившенко. – 2-е изд., пераб. и доп. – М: Проспект, 2015. – 488 с.
  2. 2. Педагогика в деятельности сотрудников органов внутренних дел: Курс лекций / С.Е. Борисова. – Орел: ОрЮИ МВД России, 2011. – 160 с.
  3. 3. Степанкин И.А. Методология в педагогике [Текст] / И.А. Степанкин // Успехи современной науки и образования. – 2017. – Т. 2. – №6. – С. 26–28.
  4. 4. Принципы и методы юридической психологии [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://studopedia.su/10_137573_vopros--printsipi-i-metodi-yuridicheskoy-psihologii.html l (дата обращения: 09.11.2017).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.