Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Семейный клуб как форма партнерского взаимодействия школы и семьи младших школьников

Proceeding
XI International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Creative commons logo
Published in:
XI International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Author:
Korobkova V. V. 1
Work direction:
Современные педагогические технологии
Rating:
Article accesses:
1780
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HPE "Perm State Humanitarian Pedagogical University"
For citation:
Korobkova V. V. (2017). Семейный клуб как форма партнерского взаимодействия школы и семьи младших школьников. Upbringing and education: theory, methods and practice, 73-75. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматриваются возможности клубной деятельности в начальные школы для создания партнерских взаимоотношений школы и родителей с целью развития воспитательного потенциала семьи.

References

  1. 1. Санникова А.И. Эволюция идеи развития воспитательного потенциала семьи в открытом образовательном пространстве россии конца XIX – начала XXI в.: историко-методологический аспект / А.И. Санникова, В.В. Коробкова // Общество: социология, психология, педагогика. – 2016. – №1. – С. 56–61.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.