Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Sotsializatsiia kak obrazovatel'nyi protsess

Proceeding
DOI: 10.21661/r-468277
Open Access
VII International Scientific and Practical Conference «Science and education: future development»
Creative commons logo
Published in:
VII International Scientific and Practical Conference «Science and education: future development»
Author:
Danilchenko S.L. 1
Work direction:
Социология
Rating:
Article accesses:
2185
Published in:
eLibrary.ru
1 Institut obshchestvennykh nauk i mezhdunarodnykh otnoshenii FGAOU VO "Sevastopol'skii gosudarstvennyi universitet"
For citation:
Danilchenko S. L. (2018). Sotsializatsiia kak obrazovatel'nyi protsess. Science and education: future development, 130-132. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-468277

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics
UDC 9

Abstract

The purpose of socialization as an educational process in any country is that of German youth to make the Germans, French - French, Chinese - Chinese and Russian - Russian super-ethnic community. In the world still interacting and opposing two opposite ways of life, two ways of life, having two opposite systems of spiritual values and philosophy for two economy, based on liberalism and traditionalism.

References

  1. 1. Экономическая теория на пороге XXI века – 5: Неоэкономика / Под ред. Ю.М. Осипова, В.Г. Белолипецкого, Е.С. Зотовой. – М.: Юристъ, 2001.
  2. 2. Уничтожение школы: Член Комиссии по школьному образованию РАН, профессор В. Троицкий отвечает на вопросы обозревателя «Завтра» Андрея Фефелова // Завтра. – 2004. – №32.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.