Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

TO THE QUESTION OF TRAINING ENTREPRENEURS TO IMPROVE THE SAFETY OF THEIR ACTIVITIES IN THE ORGANIZATION OF EXTERNAL RELATIONS

Proceeding
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Author:
Shegelman I. R. 1
Work direction:
Педагогика высшей профессиональной школы
Rating:
Article accesses:
1939
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Petrozavodsk State University"
For citation:

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Experienced and novice entrepreneurs pay little attention to their economic security. In their training programs, it is necessary to include sections that teach the security of the organization of external relations.

References

  1. 1. Брусничкин Г.Д. Тайны рабочего кабинета // Мир безопасности. – 2005. – №1/134. – C. 11–13.
  2. 2. Соловьев Э. Коммерческая тайна и ее защита. М.: Бизнес-школа «Интел-Синтез», 1997. – 96 с.
  3. 3. Шегельман И.Р. Экономическая безопасность. – Петрозаводск: ПетрГУ, 2005. – 292 с.
  4. 4. Экономическая безопасность предприятия (фирмы) / В.Б. Зубик, Д.В. Зубик, Р.С. Седегов, А. Абдула; под ред. Р. С. Седегова, М. И. Плотницкого, А. С. Головачова. – Минск: Вышейш. шк., 1998. – 391 с.
  5. 5. Ярочкин В.И. Секьюритология – наука о безопасности жизнедеятельности. – М.: Ось-89, 2000. – 400 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.