Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Shkola neskuchnogo doklada

Proceeding
DOI: 10.21661/r-471243
Open Access
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Authors:
Kostyukova T. A. 1 , Polikarpova Z. T. 2
Work direction:
Педагогика общеобразовательной школы
Rating:
Article accesses:
1632
Published in:
eLibrary.ru
1 FSAEI of HE "National Research Tomsk State University"
2 Сибирский лицей
For citation:
Kostyukova T. A., & Polikarpova Z. T. (2018). Shkola neskuchnogo doklada. Pedagogical experience: from theory to practice, 100-102. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-471243

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматриваются организационно-педагогические формы активизации научно-исследовательской деятельности старшеклассников. Раскрыт инновационный опыт овладения ими знаний об искусстве грамотной и нескучной подачи сложной научной информации.

References

  1. 1. Научно-исследовательская деятельность учащихся как важный фактор воспитания [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://gmn57.ucoz.ru
  2. 2. Савенков А.И. Содержание и организация исследовательского обучения школьников. – М., 2003. – С. 203.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.