Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

The process approach to managing the adolescents’ projects activities

Theses of Report
Published in:
International Extra-mural Online-conference «Actual problems of education fundamentalization»
Author:
Sebeldina E. V. 1
Work direction:
Общее направление
Rating:
Article accesses:
1171
1 KOGOAU DPO "Institut razvitiia obrazovaniia"
For citation:
Sebeldina E. V. (Jan 1, 1900). The process approach to managing the adolescents’ projects activities. Actual problems of education fundamentalization. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. Retrieved March 25, 2025, from https:/interactive-plus.ru/en/article/475377/discussion_platform

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

The article describes implementation of the process approach to managing the adolescents’ projects activities. The Author emphasises functions of managing the process approach, and also shows the interrelation between preparation stages of a projects and functions of the process approach and the standard learning actions of adolescents formed by process of project activities in General education

References

  1. 1. Примерная основная образовательная программа основного общего образования [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://mosmetod.ru/files/dokumenty/primernaja-osnovnaja-obrazovatelnaja-programma-osnovogo-obshchego-obrazovanija.pdf
  2. 2. Федеральный государственный образовательный стандарт [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://fgos.ru/
  3. 3. Практикум по теории управления: Учебное пособие / Под ред. Ю.В. Васильева, В.Н. Парахиной, Л.И. Ушвицкого. – 2-е изд., доп. – М.: Финансы и статистика, 2005. – 304 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.