Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Primenenie interaktivnoi doski na urokakh russkogo iazyka

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Pedagogical excellence and pedagogical technologies»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Pedagogical excellence and pedagogical technologies»
Author:
Zenzeria I. V. 1
Work direction:
Технические средства обучения
Rating:
Article accesses:
1227
Published in:
eLibrary.ru
1 Kuibyshevskii filial FGBOU VO "Novosibirskii gosudarstvennyi pedagogicheskii universitet"
For citation:
Zenzeria I. V. (2019). Primenenie interaktivnoi doski na urokakh russkogo iazyka. Pedagogical excellence and pedagogical technologies, 171-173. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассмотрены достоинства и недостатки использования интерактивной доски на уроках русского языка в школе.

References

  1. 1. Роджерс К.Р. Взгляд на психотерапию. Становление человека. – М.: Прогресс; Универс, 1994. – 480 с.
  2. 2. ПТГ «Использование ИКТ в процессе преподавания русского языка». [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://algina.edu.tomsk.ru/wp-content/uploads/2013/01/IKT-v-prepodavanii-uchitelya-slovesnika.doc

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.