Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Formirovanie rechevoi aktivnosti mladshikh shkol'nikov na urokakh russkogo iazyka

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference with international participation «Modern education development: theory, techniques and practice»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference with international participation «Modern education development: theory, techniques and practice»
Author:
Durakova N. I. 1
Work direction:
Педагогика общеобразовательной школы
Rating:
Article accesses:
442
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOU "SOSh 21"
For citation:
Durakova N. I. (2023). Formirovanie rechevoi aktivnosti mladshikh shkol'nikov na urokakh russkogo iazyka. Modern education development: theory, techniques and practice, 35-37. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматриваются приемы работы по формированию речевой деятельности на уроках в начальной школе.

References

  1. 1. Устименко И.А. Компоненты внутренней структуры речевого урока русского языка в начальных классах / Трибуна учителя: опыт Белгородчины по развивающему обучению / И.А. Устименко. – М.: Начальная школа, 2012.
  2. 2. Яковлева Т.В. Этнокультуроведческое образование младших школьников средствами русского языка / Т.В. Яковлева, В.В.  Демичева. – Белгород, 2009.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.