Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Realizing individual curriculum and educational path by means of distant education system of uncommercial cooperation "Teleshkola"

Proceeding
DOI: 10.21661/r-80146
Open Access
VII International applied research conference «Pedagogical experience: theory, techniques and practice»
Creative commons logo
Published in:
VII International applied research conference «Pedagogical experience: theory, techniques and practice»
Author:
Suchkova E. V. 1
Work direction:
Система образования
Rating:
Article accesses:
2554
Published in:
eLibrary.ru
1 MBEI "Kopyevo GES"
For citation:
Suchkova E. V. (2016). Realizing individual curriculum and educational path by means of distant education system of uncommercial cooperation "Teleshkola". Pedagogical experience: theory, techniques and practice, 36-41. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-80146

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Переход к индивидуальным образовательным маршрутам учащихся профильных классов обусловлен необходимостью организации таких форм и методов образовательной деятельности, которые способствуют самостоятельному продвижению учащихся в образовательном процессе, обеспечивая становление его личных достижений. Нынешние старшеклассники потенциально готовы к активной жизненной позиции при условии привития им чувства уверенности в собственных силах. Очень важно организовать для учащихся такую среду обучения и внеучебной деятельности, в которой они в полной мере могли раскрыть свой внутренний мир и достигли успеха.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.